Vlucht geweigerd?


Weigeringsclaim checken

Het komt nogal eens voor dat een toestel is overboekt en dat dus niet iedereen mee kan. In dat geval is de luchtvaartmaatschappij verplicht u gratis op de eerstvolgende vlucht om te boeken. Dat hoeft niet bij dezelfde maatschappij te zijn. Tenzij sprake is van bijzondere omstandigheden heeft u bij een vervoersweigering altijd recht op een vergoeding.
De hoogte daarvan is afhankelijk van de vertraging bij aankomst en de lengte van de vlucht. Voorwaarde voor het recht op een vergoeding wegens vervoersweigering is dat u zich uiterlijk 45 minuten voor vertrek heeft ingecheckt.

  • Claim checken
  • Persoonsgegevens
  • Betaling
Vlucht geweigerd?

Als u bij een vervoersweigering geen of onvoldoende vergoeding heeft ontvangen kunt u de invordering op no cure no pay basis aan ons opdragen.
Om u dan van dienst te kunnen zijn vragen, wij u bovenstaand formulier volledig in te vullen en gevraagde gegevens te uploaden. Tot slot zal u ter verificatie van de persoonsgegevens worden gevraagd eenmalig € 10,00 via IDeal over te maken, ongeacht het aantal personen dat u aanmeldt.